Ergo Survey

1. Kas meie hambaravivastuvõtt oli teie jaoks lihtsalt leitav?

2. Juhul, kui teie transpordivahendiks on auto – kas leidsite parkimiskoha hõlpsalt?

3. Kas teil õnnestus vastuvõtuaeg broneerida teie jaoks mõistliku ooteaja piires?

4. Kas registreerumisel küsiti teie käest registreerimise põhjust?

5. Kas teid on koheldud meie hambaravivastuvõtul lugupidavalt ja austusväärselt?

6. Kas olete üldiselt vastuvõtule pääsenud teile broneeritud ajal ilma pikema ooteajata?

7. Kas vastuvõttudel on teile pakutud piisavalt arusaadavat infot teie tervise, uuringute, ravi ja ravi maksumuse kohta?

8. Kas teie arst on teiega rääkinud suuhügieenist, õigetest toitumisharjumustest ning hambahaiguste ennetusest?

9. Kas soovitaksite meie raviasutust oma lähedastele ja sõpradele?

10. Kas külastate taas meie raviasutust?

11. Mis võiks olla teisiti rahulolu tagamiseks?

12. Millise emotsiooniga lahkusid?

Hea Halb

Tänud Teie vastuste eest!